[Duurzaamlijst] Re:

Beste Anton,

Laat ik proberen je gedachten verder te prikkelen en mezelf te "profileren"
als aktievooerder tegen de aktievoerders. Per slot van rekening worden
multinationals door jullie in de gaten gehouden, wie houdt jullie in de
gaten. Voor deze keer ik dus.

Mijn vraag is waar ben je mee bezig en wat denk je ermee te bereiken. Het
verwijt (waarschijnlijk) wat jullie (jij) maken kan ik jullie ook verwijten.
Multinationals en alle andere grote organisaties kenmerken zich in het
algemeen door een beperkte visie. Voorbeelden van de desastreuze gevolgen
hoef ik niet te noemen, goed dat de maatschappij daar door alerte mensen op
worden ge-attendeerd. Hoe verder? Door attenderen komt er geen wending in
het grote schip der destructie. Hoe draaien we met zijn allen wel het stuur
om?

In plaats van struikelen over foute formuleringen vraag ik, smeek ik zelfs,
iedereen daar over na te denken. Wat is nu een werkelijk goed alternatief om
meerdere partijen en visies een goede kant op te krijgen. Een alternatief
waar alle partijen te vrede mee kunnen zijn. Ik ben er namelijk van
overtuigd dat iedereen beseft dat het anders en beter kan, zelfs de partijen
waar tegen je aktie wil voeren.

Ooit gehoord van samenwerken?

Vriendelijke groeten,
Aris.
> [...]

> een dorp in Senegal, terwijl de Kakulhaa Mayan Ouderen een spiritueel
> ritueel uitvoeren en kinderen in Engeland bomen planten. Wat wil je nog
> meer....
>
> Help dus mee en organiseer activiteiten of plaats bestaande activiteiten
in
> het licht van EarthDay/AARDeDAG. Meer informatie is te vinden op
> www.earthday.net/worldwide, op www.nut.nl/aardedag of op te vragen via
> e-mail avwraven@islandnet.com.
> Mocht je willen overgaan tot aanmelden, geeft het door aan Joke
Hoobroeckx,