[Duurzaamlijst] Lijst abonnees duurzaamheidslijst

ik begrijp de commotie rond het opvragen van abonnees niet goed
er van uitgaand dat adriaan dijkhuizen het goed bedoeld
erger ik me wat aan het sfeertje van "je krijgt die lijst toch niet" en "hoe
durf je het vragen"

temeer omdat de duurzaamlijst gestuurd wordt door majordomo
en het dus volstaat om het commando "who duurzaamlijst" te sturen aan
majordomo@ddh.nl om de lijst in je postbus te vinden

wat niet wegneemt dat ik het ook niet zou apprecieren als er wildweg mails
naar de rechtstreekse adressen zou worden gestuurd

maar wie niet wilt dat zijn emailadres bekend wordt moet niet intekenen op
een listserver.

vriendelijke groeten,
Guy Duchene

vzw eclips
haantjeslei 45
2018 antwerpen
Belgium

T+F 32-3-248.71.94
eclips@glo.be

VZW ECLIPS werkt projecten uit rond duurzame ontwikkeling en afvalbeleid
Wij verzorgen uw milieucommunicatie en adviseren u over milieubeleid