<>

Re: [Duurzaamlijst] Lijst abonnees duurzaamheidslijst

Stichting Aarde schreef:

> sinds enige tijd zijn wij abonnee van de duurzaamheidslijst.
>
> Gaarne zouden wij van u ontvangen de lijst van abonnee's
> en hun e-mail adressen.

Dit verzoek lijkt gericht aan de lijstbeheerder, maar werd naar de lijst
gestuurd. In dit geval bespaart mij dat wat werk, mijn reactie zou in
dezelfde geest zijn geweest als die van Bart Brugmans ;-)

Met vriendelijke groet,
Boyd Noorda
(beheer)

Bouw mee aan onafhankelijke Internetplatforms, zoals http://www.ddh.nl
|           Socia Media werkt aan nieuwe, duurzame media             |
| O.a Internet support, workshops, websites, AV en geluid voor NGO's |
| Email: boyd@  Web: http://www.sociamedia.nl/home.html |
| Postbus 13510, 2501 EM Den Haag  Tel: 070-3654124 Fax: 070-3614000 |