Re: [Duurzaamlijst] Re: Over Gentech, CO2 en vegetarisme

Beste wietze en anderen

Wat vinden jullie van de verwerking van menselijke mest via het
rioolstelsel?Dat is toch een grote inbreuk op de natuurlijke cyclus,een
groot verlies aan mineralen en spore elementen.Afgezien van het energie
verbruik, legt het ook geen CO2 vast in humus.Juist
voor vegetariers zal herstel van de natuurlijke cyclus op dat punt een
duurzame oplossing betekenen.
een vriendelijke groet van Hans Baarslag