[Vredeslijst] goed nieuws: geen kernwapentaak voor de JSF

campagne tegen wapenhandel info op stopwapenhandel.org
Wo Nov 20 10:38:26 CET 2013

Ik moest vreselijk lachen toen ik de NoNukes activisten verkleed als
'bom' voor het Tweede Kamergebouw langslopende militairen zag
lastigvallen. En natuurlijk hebben we de kernwapens Nederland nog niet
uit, sterker nog, de vraag is wie er over gaat, het parlement of het
Pentagon. Maar als we het parlement voldoende op de huid blijven zitten
dat ze uitvoering van hun motie moeten eisen, wordt het voor de regering
wel een lastig uit te leggen verhaal. Deze motie is een enorme steun
voor de mensen die serieus aan kernontwapening werken.
Wendela