RE: [Duurzaamlijst] duurzaam een wijk bouwen

Een aanvulling op de opmerking over Heerhugowaard:
Bij Heerhugowaard wordt gewerkt aan de VINEX-locatie HAL: deze
VINEX-locaties bevindt zich in het grensgebied tussen Heerhugowaard,
Alkmaar en Langedijk en deze drie gemeentes werken dan ook samen op de
VINEX-locatie. In Heerhugowaard-Zuid, onderdeel van de VINEX-locatie
HAL, zijn ambitities om deze wijk emissie-neutraal te maken, onder
andere door veel gebruik te maken van zonne-energie (met name
zonnestroompanelen / PV). Vandaar dat dit onderdeel van HAL 'Stad van de
Zon' wordt genoemd.

Met vriendelijke groet,
Bianca de Wit