RE: [Duurzaamlijst] vrouwen aktief voor Lokale Agenda 21

Op 8 maart in Heinkenszand, in de Stenge: Vrouwen 2000 over wonen, werken en
zorgen.
Om 21.00 ACHTTIEN ZANGEN VAN EEN NOMADENFLUIT, door Cecila Meinders.
p.s. vergeet niet de aktie voor: Min Min. Het verkrachte meisje uit nepal.
Info bij WPF 035 6422304, email: office@wpf.org.
Groeten Martha Blom, zuingheid met stijl.