[Duurzaamlijst] excuses en niets meer sturen aan persberichten@milieudefensie !!!

Beste mensen,

Ik denk dat ik het raadsel van de rare milieudefensie e-mailtjes snap:
volgens mij is het e-mailadres persberichten@milieudefensie.nl een
geautomatiseerde rondzendlijst.
En dan ben ik ben schuldig/stout geweest: ik stuurde gisteren hun
persbericht door naar de duurzaamheidslijst (goed initiatief!) en C.C. naar
persberichten@milieudefensie.nl om dat even door te geven en ze op de lijst
te wijzen.
En toen begon het 'feest' met de enthousiast aan het werk getogen mailrobot
aan hun kant. Met kwadraterende verwarring in gans het land.

Mijn excuses en dus vooral niet meer replyen op dit bericht als dat naar
persberichten@milieudefensie.nl gaat en er ueberhaupt geen mail meer
heensturen. Ze hebben vast betere adressen.

groet
Steven Lenos

= = = = =
Steven Lenos (lenos@xs4all.nl)
Instituut voor Publiek en Politiek
http://www.publiek-politiek.nl
Prinsengracht 911-915, 1017 KD Amsterdam
tel. 020-5217643  -  fax 020-6383118