[Duurzaamlijst] duurzame URL's

Beste mensen,

Volgens mij hoort het doorgeven van toepasselijke URL's ook binnen het kader
van deze lijst.
Als dat niet zo is hoor ik dat graag.
Met vriendelijke groeten,
Frits Glotze.

>-^-^-^-^-^-^-^-^-^-^-^-^-^-^-^-^-^-^-^-^-^-^-^-^-^-^  QUOTE START
Wie ge-interesseerd is in het onderzoek van Prof. Pier Vellinga over
veranderingen in weer en klimaat, kan kijken op de internet site van het
Instituut voor Milieuvraagstukken
(http://ohrid.cca.vu.nl/english/o_o/instituten/IVM/projects/research/klimaat.ht
l)

Leeuwarden Energiestad krijgt ruimschoots aandacht bij het Wereld Natuur
Fonds (http://www.wnf.nl/actual/nieuws/template_LONGtest.cfm?NEWS_ID=1764).
[kanttekening: na 'nieuws/' is er zeer waarschijnlijk wat verloren gegaan aan
karakters vanwege de transformatie naar ASCII-tekens; FG]

Het nieuwe Europese hoofdkantoor van Nike wordt thermisch verwarmd en gekoeld.
Een milieuvriendelijke techniek waarbij grondwater wordt gebruikt en weer
hergebruikt. Op de NOVEM-site (http://www.novem.nl/themas/frm_th_3.htm) is daar