Re: [Duurzaamlijst] Violence of globalisation

Hoi,

ik ben het volledig eens met de strekking van je reply.
Ik ben momenteel bezig met een correctie van mijn eigen mailtje omdat ik
mezelf uitermate ongenuanceerd heb uitgedrukt.

Je vat trouwens in een zin samen wat de kern van mijn verhaal was:

"Volgens mij beschouwt een meerderheid van de massa zichzelf als te dom om
zelf een mening te vormen...."

Mijn bedoeling was om duidelijk te maken dat hier het kernprobleem ligt en
dat het (mijns inziens) goed zou zijn als we daar iets aan probeerde te
doen.

Mijn bedoeling was niet om een voorstander van Globalisation te lijken.

Er komt dus zo'n een mailtje aan waarin ik het nog een keer probeer.
Hopelijk een stuk genuanceerder deze keer, want mijn vorige mailtje sloeg de
plank bijna volledig mis.

Met vriendelijke groet,

Jaap Suter