Re: [Duurzaamlijst] Violence of globalisation

On Tue, 3 Apr 2001 21:44:59 +0200, Jaap Suter wrote:

> Hoi,

> Je vat trouwens in een zin samen wat de kern van mijn verhaal was:

> "Volgens mij beschouwt een meerderheid van de massa zichzelf als te dom om
> zelf een mening te vormen...."

> Mijn bedoeling was om duidelijk te maken dat hier het kernprobleem ligt en
> dat het (mijns inziens) goed zou zijn als we daar iets aan probeerde te
> doen.

Mensen laten zien dat het eenvoudiger in elkaar steekt dan de experts uit
kunnen leggen, oid ? leuke uitdaging ! Doet me denken aan een
stripboekje "marx, nooit van gehoord ?" Die boekjes over die anarchistische
kat (en die vogel, vlinder en nijlpaard) zijn ook wel sterk.(wildcat ?)

> Mijn bedoeling was niet om een voorstander van Globalisation te lijken.

Daar leek het ook niet op hoor..
                                        groetjes, Ronaldo

-- Arachne V1.69, NON-COMMERCIAL copy, http://arachne.cz/