[Duurzaamlijst] RUST op email-front - naar een aktieplan ?

Beste mensen,

Onlangs kreeg ik bericht van casema dat mijn casema-addres
wordt gewijzigd in een wanadoo-adres voor email en
homepage. Ik heb daar geen enkele behoefte aan en
vraag me af wat hiertegen te doen is.

Het opzetten van een emailaktie richting parlement
en publiciteit lijkt mij wel het minste.
Hieronder en in bijgaande emails bevatten zijn een voldoend
aantal principiele uitgangspunten geformuleerd om dat
volgens mij mogelijk te maken. Is iemand hier al
mee bezig?

Ook overtuigt de pagina http://www.cablewanadoo.nl/migratie/
mij niet van het probleem- en kostenloos wijzigen van al mijn
lijstaddressen, briefpapier en visitekaartjes.

Ik heb geen enkele behoefte aan welke invloed van de
multinationale reclamejongens van France Telecom op
welk addres van mij dan ook. En om privacy redenen zit ik
liever bij een lokaal bedrijf dan bij aan multinationaal
bedrijf waarvan niet meer is na te gaan hoe alles wordt
doorgekoppeld naar commerciele en/of echelon-achtige
netwerken.

Verder ontbreekt bij mij het vertrouwen, dat casema in dit geval
gaat luisteren naar korrespondentie van mij - het adres
van bekendmaking heeft namelijk de naam "geen-reply"
gekregen - en dat klopt ook, zie helemaal onderaan.

Eigenlijk wil ik op termijn slechts een enkele wijziging doorvoeren:
die naar een eigen domeinnaam, die op elk internetmedium
zoals kabel en telefoon, gegarandeerd bruikbaar blijft tot
aan het eind van mijn leven en zelfs vererfbaar moet zijn,
waar ik verder ook ga wonen op onze aardbol.

Dit vind ik de belangrijkste eis, waaraan elke provider
volgens mij moet gaan voldoen.

Als een provider uit economische en cosmetische motieven
dan zonodig een naam moet veranderen, dan uitsluitend
de eigen website en de eigen emailaddressen, niet die
van de aangesloten abonnees.

Kan iemand mij een lijstje geven van alle parlementariers
en relevante organisaties die zich met de gebruiksvriendelijkheid
van internet bezighouden?

Juridisch gaat het dus om de wereldwijde erkenning van het recht
op een eigen naam, email- en webadres.

Hieronder een afschrift van mijn brief aan Casema en
het oorspronkelijke bericht van Casema.

Hartelijke groeten,
Leonard Kater