[Vredeslijst] Fw: Zaterdag actie in Den Haag tegen PVV

Sonja van Wier s.n.wier op hetnet.nl
Vr Sep 10 12:22:08 CEST 2010

Dag, Ronalido heeft gelijk. Focus op inhoud en punten uit eigen programma.
Zeg wie dat ten dele of geheel met je eens zijn. Werk niet mee met de
mediahype.van Geert ..Sonja van Wier.
----- Original Message -----
From: "ro-esp" <ro-esp op dds.nl>
To: <vredeslijst op ddh.nl>
Sent: Thursday, September 09, 2010 6:04 PM
Subject: Re: [Vredeslijst] Zaterdag actie in Den Haag tegen PVV

beste aurora en de rest

Ik ga hier geen energie in steken. Als we van die grapjurk afwillen is
er denk ik maar 1 manier, en dat is aan het volk duidelijk maken welke
echte problemen er aan komen, wat de echte oorzaken zijn, en wat de
echte oplossingen (dwz buiten het reeel bestaande kapitalisme....) zijn.

Zolang we dat niet doen blijven mensen geloven in "de crisis", en in
de noodzaak"van "bezuinigingen", en zullen ze die proberen te ontlopen
cq op
anderen af te schuiven.

Met nog harder roepen dat we tegen geert of tegen racisme zijn spelen
we hem alleen maar in de kaart. "zie je wel de linkse kerk is bang"

voor mensen die denken dat kapitalisme wel meevalt raad ik de film
"money-as-debt" aan.
En zonodig discussieren we hier wel verder

                             groetjes, Ronaldo

--
http://www.esperanto.net