[Plenair] Dringende oproep aan dDH-gebruikers - Urgent call to all of dDH users

Omslag omslag op omslag.nl
Vr Okt 2 11:19:53 CEST 2015

Op 02-10-15 11:05:13 schreef Dick Verheul:

Dag Rob en anderen,

Zojuist belde Gerrit me om te overleggen over de taken van Rob. Wat
betreft het bijhouden van de mailinglijsten: dat kunnen we hier
waarschijnlijk bij Omslag wel doen, aannemende dat het iets is waar je
eens in de week even naar kijkt.

Ik begrijp dat het backups-maken bij meer mensen ligt? Is dat backuppen
niet te automatiseren?

In hoeverre kan Niels (de Eindhovense) hier een rol in spelen?

Met Gerrit had ik het er ook over dat het wellicht aardig is om weer
een vergadering te houden, waar iedereen elkaar kan ontmoeten.

Overigens hoop ik dat Rob bij dDH betrokken blijft, maar dan niet
zozeer als techneut, maar meer als inhoudelijke meedenker. Want dat de
machientjes draaien is een ding, maar daarnaast is het ook van belang
om verder na te denken over de rol van een progressief
computercollectief in deze modernen tijd.

Gerrit had het ook nog over de wens meer bestuursleden te vinden en
daar wil ik wel eens over denken.

Met vriendelijke groet,

Omslag,

Dick Verheul

Op 14-09-15 20:47:06 schreef ruby op ddh.nl:
> Dag allemaal,
>
> Begin december verwacht ik een betaalde baan te krijgen. Ik wil mijn
> ondersteuning voor dDH dan stoppen.
>
> Ik heb Gerrit Frijstein voorgesteld dat hij 2 actieve bestuursleden
> zoekt die hem in zijn bestuurswerk kunnen steunen en die contact
> kunnen
> onderhouden met het techteam.
>
> Ik stel ook voor dat bestuur en techteam iemand zoeken die het
> medebeheer van een aantal mailingslijsten en van dDh-support van me
> overneemt, inclusief het medebeheer van het master paswoord voor de
> [...]

-- Lees ZOZ - Tijdschrift voor doen-denkers

Omslag - Werkplaats voor Duurzame Ontwikkeling
Hoogstraat 301-A - 5654 NB Eindhoven
omslag op omslag.nl - 040-2910295 - http://www.omslag.nl