[Midden-Oosten] ARTIKEL HET PAROOL dd 10/11 sept

Hans Feddema hansfeddema op tiscali.nl
Wo Sep 14 12:21:32 CEST 2011

Amici,

Dit weekend had ik een paginagroot en prominent gebrachte
Beschouwing/Artikel in HET PAROOL onder de titel ER RUST NOG EEN VLOEK OP
DE WERELD. (ook met foto v.Twin Towers) Ik heb er natuurlijk ook meerdere
tweets aan gewijd (zie onder gewoon inklikken kost slechts 1 minuut), maar
omdat ik ook subscriber van deze lijst ben, al vrij lang, dacht ik het
jullie maar even digitaal tkg toe te zenden.Mogelijk hebben Amsterdammers
onder jullie het al gelezen.

Met hart gr
Hans
--