Re: [Duurzaamlijst] Op de voet gevolgd ....

Beste Boyd,

Je schreef:
> Leonard: Een Engelse verie of samenvatting via de Duurzaamlijst lijkt me
> wat overbodig, dat kan beter direct aan jou gestuurd worden.
OK, stuur maar op.

> Maar ook dat zetten we graag op de Duurzaamsite.
> Wil je daaraan meehelpen?
Ja, heb wel wat ervaring in HTML. Maar ik heb een gruwelijke
hekel aan Java buttons. Ze zijn bewerkelijk, voegen geen extra
informatie toe, belemmeren een sitedownload voor offline reading
en maken de site alleen maar trager. Hoe eenvoudiger hoe beter.
De Duurzaamsite (http://www.ddh.nl/duurzaam) was overigens nu
(zie tijdstip van deze email) onbereikbaar.

> Voor heel dDH geldt overigens dat de tijd rijp lijkt, concepten als het
> 'onafhankelijk internet platform' en de 'themasite' beginnen aan te
> spreken. Het lijkt er op dat een aantal recente onwikkelingen, zoals de
> AOL/Time Warner fusie, de mensen (eindelijk) aan het denken zet ;-)

Ja, zo'n fusie die de totale informatievoorziening in een gebied
op alle niveaus monopoliseert tot op het niveau van individuele uitingen
via email en websites aan toe zou verboden moeten worden.

Zie ook onderstaande email over een andersoortige aanval op vrij
internetverkeer via toll heffing.

Het is echt ontoelaatbaar dat door een fusie elke informatiestroom
naar willekeur volledig gefnuikt kan worden door een bepaalde
al dan niet in het geniep opererende machthebber.

Ook het monopolie van sommige internetaanbieders op de
kabel zou verboden moeten worden - maar daar is in ons parlement
al een meerderheid voor te vinden. (Info van Bert Bakker, D'66)

> We kunnen dan ook best nieuwe vrijwilligers gebruiken!
> Lees eens verder op http://www.ddh.nl/info , neem contact
> op (info@ of 070-3654124) of praat mee op een van
> de interne dDH mailing lists.
Heb me net opgegeven voor Plenair.