<>

[Duurzaamlijst] Huishoudelijk: beheerder op vakantie.

[Service bericht van de beheerder van deze mailing list]

Beste mensen,

Ik verlaat jullie tot 16 augustus en kan dus even niet behulpzaam zijn bij
problemen met abonneren, opzeggen en andere zaken.

Voor zelfhulp op dit gebied (ook makkelijk abonneren/opzeggen via de
'mailing list machine'): http://www.ddh.nl/datacom/mailinglist

Tot slot nog even dit: Berichten voor deze mailing list kunnen alleen
ingezonden worden door abonnees (dat voorkomt 'spam'). Het gebeurt echter
regelmatig dat mensen zonder abonnement proberen te posten. Zo'n bericht
gaat naar mij en ik waarschuw dan meestal de afzender. Nu dus niet...

Daarom nog eens: Als je iemand de tip geeft deze mailing list te gebruiken,
vertel er altijd bij dat ze eerst moeten abonneren. Of stuur zelf een
bericht voor ze in.

Tot straks,
Boyd Noorda

             ** Vakantie/Holidays: 27 juli - 16 aug **

Bouw mee aan onafhankelijke Internetplatforms zoals http://www.ddh.nl