<>

Re: [Duurzaamlijst] Huishoudelijk: Vakantieperikelen.

Best Donald,

> Deze tip lijkt me wat onverstandig. Internet is toch nog steeds niet 100%
> save en berichten kunnen onderschept worden? Lijkt me dus net zo'n tip als
> briefje op de voordeur: "Ben even weg, sleutel onder de mat." Er lijkt mij
> dus een kans te zijn dat je computer niet meer aanwezig is als je van
> vakantie terug komt...

;-) Ik denk niet dat crackers lukraak E-mails gaan onderscheppen om te
kijken of er misschien vakantiemededelingen in staan. Dan is het
onderscheppen van (bijv.) betalingsverkeer heel wat interessanter. Maar als
je daar bang voor bent laat je toch je adres weg uit de signature file?
Dan wordt het een hele zoektocht, vergeleken met de normale, gangbare
manieren om te checken of iemand op vakantie is (en dus niet de moeite
waard).

Vriendelijke groet,
Boyd Noorda

Kosov@ Crisis at dDH: http://www.ddh.nl/fy/kosova
|            Socia Media: working for sustainable media             |
|        P.O. box 13510, 2501 EM The Hague, The Netherlands         |
| E-mail: boyd@ Voice: +31-703654124 Fax: +31703614000 |
|        World Wide Web: http://www.sociamedia.nl/home.html         |