Re: [Duurzaamlijst] Huishoudelijk: Vakantieperikelen.

Boyd Noorda schreef:

> - Laat mensen tijdig weten dat je op vakantie gaat, bijv. door een
>   regel toe te voegen aan je 'signature file' (dat stukje tekst dat
>   je E-mail programma onder al je E-mailtjes plakt).

Deze tip lijkt me wat onverstandig. Internet is toch nog steeds niet 100% save
en berichten kunnen onderschept worden? Lijkt me dus net zo'n tip als briefje
op de voordeur: "Ben even weg, sleutel onder de mat." Er lijkt mij dus een kans
te zijn dat je computer niet meer aanwezig is als je van vakantie terug komt...

Donald