[Duurzaamlijst] Lichtmasten op zonne-energie

Beste duurzaamlijst lezers,
Lichtmasten op zonne-energie zijn in veel gevallen de goedkoopste
oplossing voor openbare verlichting in plattelandsgebieden. Op plaatsen
waar nog geen kabel ligt, en waar het openbare net met meer dan 100m
moet worden uitgebreid, is de 'zonlichtmast' het de meest rendabele
optie.
Ik voer een demo-project uit waarbinnen op toepassing van zonlichtmasten
Europese/Novem-subsidie is te scoren. Ik ben nu nog op zoek naar
deelnemers (gemeenten, waterschappen, provincies, bedrijven, ...).
Wilt u hier meer over weten, of weet u een potentiele deelnemer in dit
project, geef dan even een reply'tje. Dan stuur ik een infopakketje op.
Henry de Gooijer  ECOFYS energy & environment
PO Box 8408   3503 RK  UTRECHT  The Netherlands
Phone (+31) 30 2808 391    Fax (+31) 30 2808 301
H.deGooijer@ecofys.nl  Website http://www.ecofys.nl/