[Duurzaamlijst] Beste Hollanders

Jullie denken misschien dat alleen mensen in Nederland op deze lijst staan
maar dat is dus niet het geval. Ik ben een sociaal-geograaf werkzaam in
Mexico. Aldaar ben ik bezig met herbebossingsprojekten en met
klimaatsverandering.

Mensen die geintereseerd zijn en die eventueel goede contacten voor mij
weten verzoek ik hierbij contact met mij op te nemen via aya@edg.net.mx . Ik
weet dat er in Nederland hele interessante dingen gaande zijn m.b.t.
klimaatsverandering en ik wil die kennis en ervaring hier gebruiken om het
hier ook verder te helpen. Zonder hulp kan ik hier niet veel uitrichten.

Bij voorbaat hartelijk dank,

Alois (Ramón) Clemens