Van: owner-duurzaamlijst@ddh.nl
[mailto:owner-duurzaamlijst@ddh.nl]Namens ro-esp
Verzonden: zondag 20 mei 2001 5:29
Aan: aktielijst@antenna.nl; duurzaamlijst@ddh.nl
CC: linksplatform@yahoogroups.com
Onderwerp: [Duurzaamlijst] duister

net op een andere lijst gelezen... Het voorstel is om, als protest tegen
de broeikasgaspolitiek van ene Bush, op 21 juni alles te verduisteren
van 19.00 tot 22.00. Gewoon alles uit wat energie gebruikt en uit kan.

leuk idee toch ? Een van oost naar west rollende verduistering..

                                      groetjes, Ronaldo

-- Arachne V1.69, NON-COMMERCIAL copy, http://arachne.cz/