[Duurzaamlijst] ingezonden brief

Geachte redactie,
Hierbij een reactie op het interview met Jan Terlouw in uw krant van
23-02.

In het interview met Jan Terlouw (Vk 23-02), voorzitter van de
commissie die het Breed Maatschappelijk Debat "Genetische
Manipulatie en Voeding" moet organiseren, verkondigt Terlouw
opnieuw allerlei eigen meningen over genetische manipulatie.
Van een commissie die een DEBAT moet organiseren mag toch
gevraagd worden eigen meningen binnenboord te houden, lijkt me.
Persoonlijk heb ik geen enkele behoefte aan de, overigens
inhoudelijk vaak foutieve, "informatie" van Terlouw of andere
commissieleden. Ik heb mij de afgelopen 7 jaar uitvoerig in het
onderwerp verdiept en, zoals uw verslaggever in het interview al
opmerkt, hoe meer ik er van te weten ben gekomen, hoe sterker ik
tegen
het gebruik van genetische manipulatie ben. Dat is overigens niet
gebaseerd op emotie of geloof.  Daarom heb ik geen behoefte aan
nog
meer onjuiste informatie. Ik heb nu behoefte aan een Echt Debat.

W. de Lange
Spaarndammerdijk 647
1014 AD Amsterdam