Re: [Duurzaamlijst] Gentech

On 24 Nov 2000, at 9:14, Leonard Kater wrote:

> Hoi Micha,
>
> Ik beantwoord je vragen tussen de regels door.
>
> groeten,
> Leonard

Beste mensten,
Ik volg de div. discussies over gentech met interesse.

Ik zou een ieder alleen willen meegeven, om in een antwoord op
een ander bericht, niet méér tekst aan te halen dan je feitelijk nodig
hebt. Dit voorkomt grote hoeveelheden dubbel-verzonden tekst en
dus grote hoeveelheden (onnodig) internetverkeer. Dit scheelt ons
allemaal telefoontikken en wachttijd.

Met grote dank en vriendelijke groeten,

Frank Tillema
Frank Tillema