[West-Sahara] antwoorden Koenders over import uit Westelijke Sahara

Frank fwillems op antenna.nl
Do Jun 9 14:31:05 CEST 2016

Minister Koenders geeft een verkeerd antwoord op vraag 5

Op mijn vraag aan Luc Schillings van het ministerie van BuZA over de
mogelijk opschortende werking van het beroep tegen de uitspraak kreeg ik
dit antwoord:

De hogere voorziening heeft geen opschortende werking, dit volgt uit
artikel 60 van het Statuut van het Hof.

met vriendelijke groet,

Frank Willems