[West-Sahara] Wie kent Lumiere?

Sjors Beenker sbeenker op yahoo.com
Wo Feb 18 17:28:22 CET 2015

Dank je voor die info, Frank.
Heel merkwaardig indien 't in 't artikel wel 'juist' zou staan, maar dan in de kop abusievelijk (Engels) "Spanish NGO" en (Duits) "spanische NGO" wordt. Ik vind 'n Frans woord (Lumiere) als naam voor 'n NLse NGO even onwaarschijnlijk als voor 'n Spaanse...
Ben benieuwd of je de waarheid boven tafel krijgt (vast dat de Marokkanen 't hebben verzonnen).
Sukses, Sjors