[West-Sahara] douane toezicht producten West-Sahara

Frank Willems fwillems op antenna.nl
Do Sep 5 14:25:07 CEST 2013

Geachte mevrouw Visser, heer Strik, heer Verkaart,

Hierbij verzoek ik nogmaals om uw aandacht inzake mijn vragen betreffende
mogelijke fraude inzake de invoer van tomaten uit West-Sahara, de daarbij
gepleegde misleiding van de Tweede Kamer en het bestelen van de
oorspronkelijke bevolking van West-Sahara.

Hoogachtend,

Frank Willems