[West-Sahara] Kort Gdeim Izik nieuws overzicht met links

fennie stavast fenniestavast op hotmail.com
Do Feb 21 20:33:00 CET 2013

Dag Frank,

mooi werk, dank je wel.

Ik las ook je van-kaas-blog.

Ik vraag me af of je het persbericht van AI van 18 febr. gelezen hebt: ze pleiten wel voor een civiele rechtbank. Te vinden onder persberichten.
Iets is iets.

Ik heb dikke bronchitis, dus wens me beterschap....

Groet,
fennie