[West-Sahara] Verklaring Stg Zelfbeschikking inzake veroordeling Gdeim Izik

seMUel Sahureka clarksemuel op hotmail.com
Ma Feb 18 11:07:35 CET 2013

Hallo Frank,

D.i. al duidelijker. Je begint met van wie de Verklaring uitgaat en om wie het gaat.
Inhoudelijk zit het goed. Je gaat veel in op het onderwerp.

Hoewel ik het toch nog iets te lang vindt.

In elk geval vind ik het een goed idee met een verklaring naar buiten te komen.
Prima zo gebeurt er wat.

Zijn de leeftijden niet bekend van de politieke gevangenen?

Wat gaat er nu mee gebeuren? Wordt het verspreidt en aan wie?
Gaat er ook een naar de Nederlandse regering?
En het parlement?

Verder ook naar de media/pers?

Ook gedacht aan het Online meedenken waar Sdiga een paar weken geleden
mee aankwam?

Ik hoor het wel

Groetjes

seMUel