[West-Sahara] motie SP : dat moet beter

Sara Eyckmans sara.eyckmans op gmail.com
Zo Feb 17 11:10:22 CET 2013

Trieste ochtend.

Zware straffen in het Gdeim Izik proces: Saharawi activisten die
protesteerden tegen de economische en sociale uitsluiting in hun eigen,
bezette land, krijgen straffen variërend van 20 jaar tot levenslang.

http://www.wsrw.org/a105x2519

Groet,
Sara