[Vredeslijst] vredeslijst inzending

fwillems op antenna.nl fwillems op antenna.nl
Ma Jul 1 11:19:52 CEST 2019

Dag Sjors,

Ik heb een aangepaste versie van je bericht op de vredes mailinglijst
gezet. Heb je het ontvangen? Reageeer daar niet op want dan gaat het
waarschijnlijk naar de hele lijst.

Heb je misschien dat bericht, dat je niet terug ziet, gericht aan:
info op vredesmedia.nl ?? Dat is het email adres van VredesMedia, en geen
mailinglijst. Die fout heb ik wel eens gemaakt.

Ik weet nog niet of ik er vanavond bij ben. Ik laat het nog weten ok?

groetjes en in ieder geval succes! alvast

Frank