[Vredeslijst] 'Toename mensenrechtenschendingen door laksheid Verenigde Naties' [GroupMail]

Rik Min r.min op hetnet.nl
Wo Feb 24 18:12:28 CET 2016

Heren en dames

Nee dat komt niet door de zwakte van de Verenigde Naties, zelfs niet
door de wapenhandel, het komt door de sterkte van het (westerse)
imperialisme. Amnesty International, Oxfam, Novib en PAX hebben geen
gelijk.
     Het imperialisme, kapitalisme met hun neo-liberale-agenda, hebben
de hele publieke opinie - inclusief de drie grootste linkse partijen in
Nederland - achter de regime changes overal te wereld gekregen die de
USA via medialeugens hebben weten door te drukken: t.w. in Libië
(Kadaffi), Irak (Saddam), Joegoslavie (Milosevic), Kosovo (tegen de
Serven), Tsjetsjenie (tegen de Russen) en recent een mislukte poging in
Syrie (tegen Assad en Poetin).

En dan heb ik het nog niet eens over de regime changes in Polen,
Roemenie, etc.
Velen (incl. de media) begrijpen tot op de dag van vandaag niet dat ze
door bepaalde Amerikaanse persbureaus in de maling zijn genomen. Zoals
bijvoorbeeld is aangetoond aangaande Irak. (En inmiddels in Syrie.)

D.w.z. het komt door de zwakte van groot, geel, blauw en groen links
(PvdA, GL, IS en SP) in vooral Nederland (en hun zeer zwakke
geo-strategische analyses).

Rik Min
https://home.kpn.nl/r.min.001/Pol/index.html
(een analyse van de koude oorlog)