[Vredeslijst] Oorlog is een misdaad tegen de mensheid!

vredesnieuws op vredesmedia.nl vredesnieuws op vredesmedia.nl
Di Feb 2 10:08:54 CET 2016

"Oorlog is een misdaad tegen de mensheid. Daarom verzet ik mij tegen elke vorm van oorlog en zal ik mij inzetten er aan bij te dragen dat de oorzaken worden weggenomen."
Is dit ook jouw ding en wil je in actie komen, dan zal Vredesbeweging Pais je steunen. Maak je bekend bij info op vredesbeweging.nl en je hoort meer.

Vredesbeweging Pais

Dit bericht wordt verspreid via het VredesNieuws-systeem.