[Vredeslijst] Ik stop wapenhandel: de praktijk

vredesnieuws op vredesmedia.nl vredesnieuws op vredesmedia.nl
Vr Aug 28 12:03:47 CEST 2015

Onze Europese wapenhandel houdt bloedige conflicten aan de gang. Dat moet stoppen en liefst nu. Breng 'ik stop wapenhandel' in de praktijk. Volg eerst een actietraining en bereid je actief voor op directe geweldloze acties bij wapenhandelaars en lobbyisten.

Een trainingsdag start om 10u en eindigt om 18u. Deelname is gratis, inschrijven verplicht, via ikstopwapenhandel op vredesactie.be

Actietrainingen 'Ik stop wapenhandel':
zaterdag 3 oktober in Brussel
zondag 11 oktober in Gent
zaterdag 24 oktober in Antwerpen

Meer info (http://ikstopwapenhandel.eu/nl/stop-wapenhandel)

Bron: Vredesactie (http://www.vredesactie.be)

Dit bericht wordt verspreid via het VredesNieuws-systeem.