[Vredeslijst] Nieuwe website voor Ik Stop Wapenhandel EU

vredesnieuws op vredesmedia.nl vredesnieuws op vredesmedia.nl
Ma Feb 16 14:00:26 CET 2015

Europese wapens duiken op in conflicten wereldwijd. Terwijl Europa pleit voor vrede en beschaving, gaan in het Midden-Oosten Europese wapens van hand tot hand. Dat is niet verwonderlijk. Onze wetgeving voor wapenexport is zo lek als een zeef. Ik stop wapenhandel.eu brengt wapenhandel in kaart, haalt de wapenhandelaars uit de anonimiteit en grijpt in daar waar we wapenhandel kunnen stoppen.

Op de website www.ikstopwapenhandel.eu vindt u niet alleen informatie maar ook practische dingen. Zo kunt u zich aanmelden voor een actietraining en meedoen aan het ontmaskeren van wapenhandelaren.

Dit bericht wordt verspreid via het VredesNieuws-systeem.