[Vredeslijst] Out of Office

info op peacebrigades.nl info op peacebrigades.nl
Di Okt 2 12:00:13 CEST 2012

Beste lezer,

Dank u voor uw mail. Ik ben op vakantie van 28 september t/m 8 oktober. In
dringende gevallen kunt u contact opnemen met mijn collega Anja van Balen, secretariaat op peacebrigades.nl of 06-1649 8221.

Dear reader,

Thank you for your e-mail. I am on holiday 28 September - 8 October.
For urgent matters, please contact Anja van Balen, secretariaat op peacebrigades.nl or call (0031) (0)6-1649 8221.

Met vriendelijke groet,
Kind regards,

Emma Jansen
Coördinator Peace Brigades International
Afdeling Nederland