[Vredeslijst] International day of Action against Depleted UraniumWeapons

Boyd Noorda, Socia Media mailinglists2008 op sociamedia.nl
Vr Nov 5 17:18:07 CET 2010

Beste Joop,

Je schreef:

> Hallo Merijn de Jong en wie dit leest, Vrede en alle goeds!
>
> Jullie oproep werd direct gevolgd door een oiproep van Hans van Iterson van
> de NVMP. Daar ben ik bij aangesloten, dus reageerde ik eerst naar hen.
> Daarop kwam reactie en vervolgens reageerde ik weer.
> Daarvan hierbij een weergave.
> WAAROM NU OOK NAAR JULLIE? OMDAT  BETERE ACTIE MOET!
>                 -weergave correspondentie- :

Dat resulteert in een nogal cryptische 'zoek het zelf maar uit'
E-mail. Mij ontbreekt de tijd dit te gaan ontcijferen, graag een
(leken)samenvatting van wat je nu precies wilt aankaarten.

Belangrijker echter:
Door dit naar de Vredeslijst te sturen, 'publiceer' je hiermee ook
persoonlijke correspondentie, waarvan een aantal aspecten duidelijk prive
zijn, 'for your eyes only' bedoeld.
Dat kan echt niet, graag wat meer zorgvuldigheid een volgende keer.

Met vriendelijke groet,
Boyd Noorda
(beheer Vredeslijst)