[Vredeslijst] Kom in actie voor een verbod op investeringen in clustermunitie!

ro-esp ro-esp op dds.nl
Vr Sep 24 13:52:41 CEST 2010

  dejong op ikvpaxchristi.nl  sendis:

> Kom in actie voor een verbod op investeringen in clustermunitie!
>
> IKV Pax Christi vraagt uw hulp om ervoor te zorgen dat Nederland
> investeringen in clustermunitie verbiedt. Aanstaande dinsdag stemt
> de Tweede Kamer over een motie die het kabinet oproept om met
> voorstellen te komen voor wetgeving om investeringen in
> clustermunitie te verbieden. Zorg er samen met ons voor dat deze
> motie wordt aangenomen!

> Wat vragen we van u?
>
> Om het CDA aan te sporen om aanstaande dinsdag vóór de motie te
> stemmen, vragen we > u om Kamerleden van het CDA aan te spreken per
> [...]

Jullie vragen om een spambombardement... staat je netjes,,,zal vast
overtuigen...

Ik kan me voorstellen dat een demo organiseren teveel werk op te korte
termijn is, maar doe dan wat met petitiononline.com of zo....

                         groetjes, Ronaldo

--
http://www.esperanto.net