[Vredeslijst] Zaterdag actie in Den Haag tegen PVV

ro-esp ro-esp op dds.nl
Do Sep 9 18:04:33 CEST 2010

beste aurora en de rest

Ik ga hier geen energie in steken. Als we van die grapjurk afwillen is
er denk ik maar 1 manier, en dat is aan het volk duidelijk maken welke
echte problemen er aan komen, wat de echte oorzaken zijn, en wat de
echte oplossingen (dwz buiten het reeel bestaande kapitalisme....) zijn.

Zolang we dat niet doen blijven mensen geloven in "de crisis", en in
de noodzaak"van "bezuinigingen", en zullen ze die proberen te ontlopen
cq op
anderen af te schuiven.

Met nog harder roepen dat we tegen geert of tegen racisme zijn spelen
we hem alleen maar in de kaart. "zie je wel de linkse kerk is bang"

voor mensen die denken dat kapitalisme wel meevalt raad ik de film
"money-as-debt" aan.
En zonodig discussieren we hier wel verder

                             groetjes, Ronaldo

--
http://www.esperanto.net