[Plenair] Betr.: Aankondigingsbrief van dDH

fractie GROENLINKS groenlinks op denhaag.nl
Ma Sep 8 10:47:14 CEST 2014

Beste Gerrit,

Hartelijk dank voor je mail. En wat een naar bericht dat Boyd is
overleden!
Eerlijk gezegd weet ik niet wat zo goed wat jullie doen voor GroenLinks
Den Haag. In ieder geval het faciliteren van de mailinglist, maar die
wordt eigenlijk niet meer gebruikt. Ik cc ook even ons bestuur. Zij
moeten beslissingen nemen over de toekomst van d mailinglist en/of
andere zaken die jullie faciliteren.

Veel sterkte met de overname en doorstart.
Monique

Met vriendelijke groet,
Monique Vermin

fractie- en communicatiemedewerker
raadsfractie GroenLinks Den Haag
afwezig op womo en vrmi

070 353 3729

Beste mensen, van dDH.

Hier bij een brief van het bestuur van dDH.
Met de aankondiging van wijzigingen voor het betalen van uw website.
En een plenaire bijeenkomst te houden.Zie, ¨Aangehecht een brief aan de
gebruikers van het dDH platform,
 Attached a letter to the participants at the dDH platform¨

Met vriendelijke groet,

Gerrit Frijstein
(dDH bestuurder, dDH board member)¨

De disclaimer van toepassing op e-mail van de gemeente Den Haag vindt u
op:

http://www.denhaag.nl/disclaimer