[Plenair] Over testmail van gisteren / About yesterdays testing mail

Globall globall op xs4all.nl
Vr Sep 5 17:59:53 CEST 2014

Dag allemaal,

Ik heb gisteren vanuit mijn adres goball op xs4all.nl onderstaande
test-mail gestuurd.
Mijn naam is Rob Bleijerveld en ik ondersteun het bestuur en ben lid van
het techteam.
(bestuurslid Gerrit Frijstein kende dit adres van mij niet, vandaar zijn
reactie.)
Excuses voor eventueel ongemak.

U kunt zeer binnenkort een brief (.doc) verwachten over dDH en de
eerstvolgende plenaire bijeenkomst.

Dear all,

Just to clarify: my name is Rob Bleijerveld and yesterday I used my
globall op xs4all.nl address to test the workings of the plenary list (see
below). I am cooperating with the board and I am member of the techteam.
(board member Gerrit Frijstijn didn´t know this mail address of mine,
which explains his reaction)
My apologies for any unwanted disturbance.

Very soon you may expect  a letter (.doc) from the board about dDH and
the next plenary meeting.

groeten, cheers, Rob