[Plenair] info: hoe afmelden van plenairlijst/ info: howto cancel membership of Plenary list

Bianca mw.linnenbank op spiritlijn.com
Di Nov 25 18:03:46 CET 2014

Ik had me via de link afgemeld.. maar blijf dus nog steeds ontvangen.

-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: Plenair [mailto:plenair-bounces op ddh.nl] Namens Sonja van Wier
Verzonden: dinsdag 25 november 2014 16:29
Aan: Platform voor iedereen die betrokken is bij dDH; robb-7 op xs4all.nl
Onderwerp: Re: [Plenair] info: hoe afmelden van plenairlijst/ info: howto
cancel membership of Plenary list

Lieve Rob,
Hier snapt niemand iets van. Maar een voorbeeldbrief voor de afmelding met
bijvoorbeeld een fictieve naam erin die a-techneuten als ik klakkeloos
kunnen overschrijven, maak dat wij bijvoorbeeld alleen maar een denkbeeldig
adres hoeven te vervangen.

Ik hoop dat het je goed gaat. Ik woon sinds een jaar in Culemborg. Te weten:

Sonja van  Wier, Carry van Bruggenhof 14, 4103 VJ   Culemborg. Tel. 0345 506

440