[Plenair] kunnen jullie mijn adres ook van de lijst halen

Sonja van Wier s.n.wier op hetnet.nl
Di Nov 25 16:14:24 CET 2014

Beste mensen,

Het valt me nu pas op in de mailadressen hieronder. Ze kloppen niet. Ik woon niet meer in Den Haag. Al heel lang niet meer. Ik heet Sonja van Wier en  woon na een verblijf van jaren in Friesland, in Culemborg, dus:  Sonja van Wier, Carry van Bruggenhof 14, 4103 VJ. tel. 0345 506440.  Het is mogelijk dat ik Groenlinks een keer heb opgezegd. Dat herinner ik me dan nog maar half of helemaal niet.  Ik weet wel dat onze activiteiten van de werkgroep inzake het uitnodigen van Van Agt ruimschoots gewaardeerd zijn. Een briljant fungerende Femke. Over haar opvolgster kan ik kort zijn. Het was te zwaar voor haar. Punt uit.

Ik kan over GL kort zijn...... ik heb er ook leuke dingen kunnen doen en gedaan. Soms was het moeilijk vanwege onderlinge naijver.  Ik leidde enkele jaren de Werkgroep Middenoosten.   In Den Haag was ik vooral betrokken bij de activiteiten van de groep rond Gerard van Alkemade en Boyd Noorda (Haagse Vredeskoerier)

‘t Zat goed in elkaar dat Digitaal Den Haag. Beide voortrekkers zijn nu overleden. Verdrietig.

Concluderend: Graag jullie administratie op de juistheid van mijn huidige adres  controleren en zo nodig actualiseren.
Het bericht waarin ik constateerde dat de adresering niet klopt.......”Op 24 november 2014 18:25 schreef Secretariaat GroenLinks Den Haag <secretariaat.denhaag op groenlinks.nl>: Ik heb dus niets meer met die afdeling te maken. ????? Martijn Schackmann, secretaris GroenLinks Den Haag;

Ik hoor dan ook geen post van dat adres meer te ontvangen. Jammer, maar ik woon immers allang elders.

Ik ben benieuwd of de werkgroep Middenoosten van GroenLinks nog actief is!? Ook daar zo nodig de adressering actualiseren. Tot slot ook hieronder mijn huidige adres. Het zou kunnen dat ik opgezegd heb nav het matige optreden van Jolande. Tsjaaaa..

Uit mijn brief mag je concluderen dat ik wel lid wil zijn, dus stuur me zo nodig het voor inschrijving benodigde materiaal.

Groet,
Sonja van Wier.

Mijn huidige adres is: Sonja van Wier, Carry van Bruggenhof 14, 4103 VJ Culemborg, 0345 506440.

  Goedendag,

  In verband met een reeds langer geplande afspraak tussen bestuur en fractie, kan GroenLinks Den Haag helaas niet bij deze vergadering aanwezig zijn. Graag zien we de notulen tegemoet.

  Met vriendelijke groet,

  Martijn Schackmann, secretaris GroenLinks Den Haag