[Plenair] data plenaire vergadering

Sonja van Wier s.n.wier op hetnet.nl
Wo Nov 19 22:36:27 CET 2014

Dag, Volgens mij kwam ik nooit naar deze vergadering. Overigens, heb je mijn huidige adres? Carry van Bruggenhof 14, 4103 VJ Culemborg, tel. 0345 506440 Groet, Sonja van Wier.

From: Eva Flendrie
Sent: Tuesday, November 18, 2014 11:06 AM
To: Platform voor iedereen die betrokken is bij dDH
Subject: Re: [Plenair] data plenaire vergadering

Beste Gerrit,
Zou je mij uit deze mailling list willen halen? Ik was via leefgemeenschap De Hobbtistee betrokken bij dDH, maar inmiddels niet meer,
Alvast bedankt,
Met vriendelijke groet,

Eva

- - - - - - - - - - - - - - - - -
Eva Flendrie
Fotografie

06 12279242
www.evaflendrie.nl

volg Eva op Twitter
volg Eva op Facebook

On Nov 13, 2014, at 10:05 AM, G.Frijstein wrote:

  Beste mensen,

  Hier een uitnodiging voor de plenaire vergadering van dDH.

  Met vriendelijke groet,

  Gerrit Frijstein
  <dDH uitnodiging nov 2014 - dDH invitation Nov 2014.txt>_______________________________________________
  Bij beantwoorden: wijzig zonodig het adres waar
  de E-mail heen moet! Stuur alleen platte tekst.

  Plenair mailing list
  http://lijsten.ddh.nl/cgi-bin/mailman/listinfo/plenair