[Midden-Oosten] Oproep Vredessite: Egypte/Tunesie e.d.

Boyd Noorda, Socia Media mailinglists2008 op sociamedia.nl
Di Feb 1 02:53:59 CET 2011

Beste mensen,

Ik kan me voorstellen dat 'de vredesbeweging' ook wat overvallen is door
de vele volksopstanden in het Midden-Oosten, alhoewel, het duurt al weer
een paar weken.

Anyway, het blijft weer zo stil ...
Aan de andere kant: ik kan me niet voorstellen dat er geen mensen zijn die
naar een demonstratie in Nederland gingen of gaan, contacten hebben ter
plaatse, analyse en commentaar kunnen leveren, foto's hebben, enz.

Het wordt tijd voor wat meer breedte en diepgang dan beelden van
schreeuwende mensen en wat 'Clingendaal-commentaar'. En als 'Hilversum'
niet zo toegankelijk is, dan toch zeker wel in onze 'eigen media'.

Zoals de Vredessite.nl, waar we zelfs een speciale Midden-Oosten rubriek
hebben. Helaas heb ik zelf nog steeds niet de handen vrij om hiervoor te
gaan, maar als webmaster kan en wil ik graag materiaal plaatsen.

Dus graag jouw terzake nieuws/interview/analyse/commentaar/beelden, al dan
niet namens een organisatie. Ook welkom op deze mailing list trouwens.

Met vriendelijke groet,
Boyd Noorda
Red. Vredessite.nl