[Duurzaamlijst] Fw: [] graag weer mail! Ter kennisname

WinMR spin.meyerricard op consunet.nl
Di Jan 19 18:12:38 CET 2010

Zoals aangekondigd in vorige mail, t.k.n. doorgestuurd.
----- Original Message -----
From: "P+ People Planet Profit" <janbom op xs4all.nl>
To: "WinMR" <spin.meyerricard op consunet.nl>
Sent: Monday, January 18, 2010 9:24 AM
Subject: Re: [Duurzaamlijst] graag weer mail!

Dag Winnie,

Je vraagt me dingen die ik niet kan achterhalen. We hebben ruim 10.000
abonnees en ik kan in de database niet zien wie Boy is en of hij zich heeft
afgemeld. Dat kunnen de lezers zelf allemaal regelen: inschrijven en
uitschrijven.

Maar jij hebt in ieder geval de nieuwsbrief, en dank voor het compliment, ik
hoop dat we dit niveau kunnen handhaven.

Met vriendelijke groeten,

Jan Bom
Hoofdredacteur P+ People Planet Profit
Rietsnijderslaan 3
1394 LC Nederhorst den Berg
M 0031 (0) 6 27 153 000
W http://www.p-plus.nl
E  editor op p-plus.nl

Op 18 jan 2010, om 00:55 heeft WinMR het volgende geschreven: