[Duurzaamlijst] [Fwd: [Aktielijst] info duurzame ontwikkeling en militaire produktie]

--
Stoop.doc, Duurzame Ontwikkelingscommunicatie

Stoop.doc verzorgt teksten en voorlichting over duurzame ontwikkeling.
Met name rond de thema's milieu, economie, solidariteit, vrede en
cultuur. Dit doe ik freelance of pro-deo voor ideële non profit
organisaties.

---- Begin included message ----
Beste mensen,

De werkgroep Arnhem Duurzaam is bezig met een onderzoek naar militaire
produktie en duurzame ontwikkeling. We willen deze koppeling zeer
nadrukkelijk leggen en deze ook goed onderbouwen.

Daarom zijn we op zoek naar informatie, artikelen, boeken, rapporten,
websites, etc die ingaan op de relatie tussen militaire produktie en
vrede, mensenrechten, ontwikkelingsproblematiek, milieu, etc.

Verder is informatie over de struktuur, omvang, aard en organisatie van
de Nederlandse militaire produktiesektor erg welkom. Evenals informatie
over compensatiebeleid, subsidie- en stimuleringsregelingen.

Ik hoop dat jullie ons hiermee kunnen helpen.

Bij voorbaat mijn dank,

Jack Stoop
--