<>

[Duurzaamlijst] Goede ervaring met deze mailing list?

Hallo,

Mij bereikte een verzoek van Valita Smulders:

In opdracht van de Startpagina zoekt ze contact met mensen die op een of
andere manier 'iets gehad hebben' aan mailing lists zoals de Duurzaamlijst
of Vredeslijst. Dat 'iets' moet je ruim zien: 'ander' nieuws, nieuwe
contacten, samenwerking, enz.

Valita wil verschillende mensen interviewen voor een artikel en toonde zelf
interesse voor de Duurzaamlijst en Vredeslijst. Ze werkte in vaste dienst
voor o.a. Global Action Plan (ecoteams) en doet dat nog als freelancer, dus
ik denk niet dat het een 'sensatie-journaliste' is ;-)

Als je haar wel een interviewtje wilt geven, neem dan z.s.m. contact op met

Valtia Smulders, 070-3452421

Met vriendelijke groet,
Boyd Noorda

Bouw mee aan onafhankelijke Internetplatforms, zoals http://www.ddh.nl
|           Socia Media werkt aan nieuwe, duurzame media             |
| O.a Internet support, workshops, websites, AV en geluid voor NGO's |
|     Email: boyd@  Web: http://www.sociamedia.nl       |
| Postbus 13510, 2501 EM Den Haag  Tel: 070-3654124 Fax: 070-3614000 |