<>

Re: [Duurzaamlijst] wie zijn wij?

Beste Guy,

> To: "jose' regter" <j.m.a.regter@chello.nl>, <aktielijst@antenna.nl>,
> <duurzaamlijst@ddh.nl>, <vredeslijst@ddh.nl>

> conclusie is met c

Het lijkt me niet nodig een paar honderd mensen lastig te vallen met jouw
spellingsvoorkeuren...  Gelukkig verscheen je bericht alleen hier, in de
andere lijsten mag je als niet-abonnee niet posten.

Vriendelijke groet,
Boyd Noorda
(beheer)

Bouw mee aan onafhankelijke Internetplatforms, zoals http://www.ddh.nl
|           Socia Media werkt aan nieuwe, duurzame media             |
| O.a Internet support, workshops, websites, AV en geluid voor NGO's |
|     Email: boyd@  Web: http://www.sociamedia.nl       |
| Postbus 13510, 2501 EM Den Haag  Tel: 070-3654124 Fax: 070-3614000 |