[Duurzaamlijst] Het Nut

Goedemorgen,
Nu we toch bezig zijn met "site-promotie" dan weet ik er ook nog wel eentje:-)
Sinds een paar weken heb ik een site met de naam: Het Nut.
adres: www.hetnut.net
Op deze site staan zo'n 1100 links naar nuttige organisaties, activiteiten en meningen.
De site is non-profit van opzet en bevat ook andere onderwerpen dan "duurzaamheid".
Het zijn dus alleen links (en logo's) , er worden geen artikelen ed. geplaatst. Een soort "nuttige" startpagina.
Ga eens kijken zou ik zeggen. Mochten jullie nog suggesties hebben laat mij dit dan aub weten!
De site is gericht op een wat "groter" publiek en daarom misschien niet altijd 100% politiek correct.

Op termijn wil ik van de eerste pagina een soort "link-nieuws" pagina maken.

Groeten,
Peter Bekker